top of page
Szukaj
  • Aliza

Oko Proroka

Zawsze intrygowały mnie różnego rodzaju talizmany. Wierzyć w ich działanie, czy też nie? Na pewno człowiek czuje się nieco lepiej, wiedząc, że jakaś magiczna moc bierze go w swoją opiekę.


Takim ostatnim odkryciem dla mnie było oko proroka. Niebieski koralik, którego magiczne działalnie zatrzymuje negatywną moc działania, tzw. złego spojrzenia.


Zazwyczaj niebieski, w okręgami w różnych odcieniach, tworzących obraz oka, choć miałam okazję zobaczy i inne kolory, to ten zdaje się jest wersją oryginalną.



To amulet popularny w Turcji i Grecji, choć i w innych miejscach na świecie ludzie wykorzystują tę ochronę przed zazdrością i złą energią skierowaną w naszą stronę.


Po ostatnim pobycie w Turcji, też się zaopatrzyłam w taki. Pomyślałam, nie zaszkodzi. Ponoć, kiedy pęknie oznacza to, że zatrzymał złą energię i wykonał swoje zadanie, wówczas należy się go pozbyć. Mój na szczęście wciąż jest cały.


Gdzie go nosić? Na szyji, w torebce, jako bransoletkę. Najważniejsze, żeby był blisko Ciebie.


Wierzyć, nie wierzyć? Na pewno nie zaszkodzi.

6 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page